To concealer του Άκη Πετρετζίκη ή αλλιώς Liquid Camouflage από Catrice Cosmetics



Τεταρτούλα σήμερα και το Mel Me Up βαδίζει παράλληλα με την παράνοια του καιρού. Το μουντ το σημερινό είναι ανεμιστήρας και  Keeping up with The Kardashians” στο τέρμα  κανάλι της Βουλής στην διαπασών! Ξεκινήσαμε την βδομαδούλα με μακιγιαζζζ και λέω να συνεχίσουμε έτσι. Υπόσχομαι την Παρασκευή να το γυρίσουμε στο skincare. Σήμερα θα καταπιαστούμε με την Μπουρκίνα Φάσο, σήμερα με την Μπουρκίνα, Παρασκευή με την Φάσο (εντάξει, δεν είμαι αστεία πια).


Πάμε πάλι, σήμερα θα καταπιαστούμε με μια drugstore και πολύ οικονομική εταιρεία, την Catrice, την οποία την γνώρισα την φέτος (Νιώθω τα επικριτικά σας βλέμματα πάνω μου. Μην κρίνετε!). Η Catrice είναι μια πολύ οικονομική εταιρεία, όπως και η Essence. Έχουμε ξαναμιλήσει για την βλαχιά που με έδερνε και δεν ψώνιζα από τέτοιες εταιρείες. Αυτό έχει αλλάξει φυσικά! Έχοντας δει να εκθειάζουν το concealer Liquid Camouflage της Catrice και δυσκολευόμενη να συγκρατηθώ στην αγορά του, το απέκτησα. Και πάλι νιώθω να με κρίνετε! Σταματήστε το!


Αναλυτικότερα, το Liquid Camouflage της Catrice βγαίνει σε 2 αποχρώσεις και εγώ έχω την 020 – Light Beige. Είναι 5 ml και μου φαίνεται λίγο, ειδικά μετά το Illuminator της Radiant που θα σε βγάλει για πολύ καιρό. Ωστόσο, είναι τόσο φθηνό, που πας και το ξανά αγοράζεις βρε αδερφέ. Είναι αδιάβροχο. Ισχυρίζεται ότι είναι υψηλής κάλυψης, το οποίο «καμουφλάρει» κάθε ατέλεια μέχρι και τατουάζ. Και η αλήθεια είναι ότι είναι καταπληκτικό. Εντάξει άμα είσαι ο Άκης Πετρετζίκης και θες να καλύψεις τα τατουάζ σου,  δεν θα τα καταφέρεις.  Να μου πεις γιατί Άκη μου, να τα κάνεις και μετά να τρέχεις να τα καλύπτεις με concealer, άλλο θέμα βεβαίως βεβαίως. Επανέρχομαι, αν έχεις έντονους μαύρους κύκλους θα τους καλύψει τέλεια. Ταυτόχρονα θα σου δώσει και φως κάτω από τα μάτια. Είναι τόσο βοηθητικό αυτό γιατί άλλωστε δεν είμαι και η Βίρνα Δράκου να μπορώ να έχω 45 concealer άλλο για κάλυψη, άλλο για εξουδετέρωση δυσχρωμιών, άλλο για φως. Είναι αρκετά παχύρευστο και ίσως σε τρομάξει αρχικά αλλά μην σκιάζεσαι γιατί μπορεί να δουλευτεί εξαιρετικά είτε με τα χέρια, είτε με beauty blender, είτε με πινέλο. Έχει μια πολύ ωραία διακριτική μυρωδιά και αυτό αν πλησιάσεις και μυρίσεις το applicator του προϊόντος. Δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές και άμα το σετάρεις και με πούδρα, δεν θα πάει πουθενά  και δεν θα αναγνωρίζεις τα μάτια σου! Κάθε λεπτή γραμμή θα έχει καλυφθεί! Αξίζει πολύ να το δοκιμάσετε γιατί είναι super οικονομικό. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν υπάρχει ποικιλία στις αποχρώσεις. Αν μια κοπέλα θέλει απλά κάλυψη, χωρίς φως, τότε δεν θα το ευχαριστηθεί.




Συνοψίζουμε:
+      Κάλυψη στο full
+      Δίνει φως
+      Δεν μπαίνει στις λεπτές γραμμές
+      Δουλέυεται πολύ εύκολα
+      Πολύ πολύ οικονομικό


-      Έχει μόνο δύο αποχρώσεις




Θα με βρείτε βεβαίως στο Facebook και στο Instagram! Σας περιμένω!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις