Καλοκαιράκι, Κυθηράκια, σεμπρεβίβες και shower wash "Poseidon" από τα Fresh Line



Δευτερούλα, αρχή βδομαδούλας και όπως φαίνεται πρέπει να εξοπλιστούμε με πλαστικές πισίνες, με νεροπίστολα, με ανεμιστήρες γιατί έρχεται καύσωνας. Τι ωραία να έχουμε καύσωνα! Ευλογημένος ο καύσωνας στην πόλη, ειδικά στην Θεσσαλονίκη με την υγρασία, απλά θεσπέσιος – Mel Me Up νιώθει τυχερό στην τοποθεσία φλεγόμενη Θεσσαλονίκη. Ας επιστρέψουμε στο blog μας! Όταν έχει ζέστη, σκέφτομαι διακοπές, όταν σκέφτομαι διακοπές, σκέφτομαι Κύθηρα. Η καταγωγή μου είναι από τα Κύθηρα και τα καλοκαίρια μου είναι άμεσα συνυφασμένα με αυτά (Πολύ μου αρέσουν τα στορυ ταιμ). Τα Κύθηρα για εμένα είναι συνδέονται με 2 πολυαγαπημένα μου πρόσωπα – τις πολυαγαπημένες μου ξαδέρφες (αδερφές θα πω) Δανάη και Σοφία. Το Poseidon από Fresh Line είναι το άρωμα που το έχω συνδέσει άμεσα με εκείνες, με το καλοκαίρι, να μοσχοβολάει το σπίτι ενώ τις περιμένω να ετοιμαστούν.


Τα Fresh Line είναι μια ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην ομορφιά από το 1992. Όσα προϊόντα και αν έχω δοκιμάσει είναι καταπληκτικά και θα ακολουθήσουν πολλά reviews. Έχω στην κατοχή μου όλη την σειρά «Poseidon»  αλλά σήμερα θα μιλήσουμε για το αφρόλουτρο της σειράς. Το αφρόλουτρο μας εμπεριέχει φοβερά συστατικά μέσα. Τι θες; Αιθέρια έλαια; Τα έχει και μάλιστα από περγαμόντο, μάραθο, κέδρο, πιπερόριζα και δυόσμο καθώς και εκχυλίσματα από δεντρολίβανο, λεβάντα και λεμόνι. Και θα με ρωτήσεις, πως ρημαδομυρίζουν όλα αυτά μαζί, Mel Me Up; Και θα σου απαντήσω δροσιά, φρεσκάδα και καθαριότητα. Το άρωμα του δεν υπάρχει από την πρώτη στιγμή που ανοίγεις την συσκευασία. Χρειάζεσαι λίγη ποσότητα για να κάνεις το μπάνιο σου με πλούσιο αφρό. Η μυρωδιά μένει για ώρα στο δέρμα και άμα την συνδυάσεις με το body milk και το body mist της ίδιας σειράς, μπορείς και επίσημα να καταργήσεις όποιο άρωμα. Επίσης,  το αφρόλουτρο και μόνο αφήνει τόσο ενυδατωμένο το σώμα σαν να έχεις εφαρμόσει κρέμα σώματος. Να τονίσουμε ότι το άρωμα είναι unisex. Αν έβρισκα κάτι αρνητικό είναι το γεγονός ότι είναι τσιμπημένο για αφρόλουτρο και πόσο μάλλον 250ml αλλά είναι πραγματικά καταπληκτικό και αξίζει τα λεφτά του. Θα πρότεινα με κλειστά μάτια να του δώσετε μια ευκαιρία.



Συνοψίζουμε:
+      Πλούσιο σε αιθέρια έλαια
+      Πλούσια ενυδάτωση
+      Ελάχιστη ποσότητα για να κάνει αφρό
+      Το άρωμα του μένει για ώρα πάνω στο δέρμα
+      Αίσθημα τόνωσης και αναζωογόνησης



-      Τσιμπημένο στην τιμή του (Να τα λέμε και αυτά)



Ειδική αφιέρωση στην Δανάη και την Σοφία! Καιρός γαρ εγγύς για ουζάκια, μπανάκια, απολογισμούς και Κύθηρα




Μέχρι, όμως, να πάμε διακοπές ελάτε για σου – σου στο Facebook και στο Instagram! Σας περιμένω με το νεροπίστολο μου.




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις