Θα ενυδατωθώ κόντρα στα αεροδρόμια με το body & hair dry oil - pomegranate της Blue Scents - pomegranate



Παρασκευούλα και κλείνει η βδομάδα αυτή! Είδατε πόσο πιστή ήμουν στις αναρτήσεις; Ε; Ε; Ε; Καθώς ετοίμαζα την βαλίτσα μου γιατί επιτέλους θα πάω και εγώ διακοπούλες και κυρίως καθώς προσπαθούσα, ιδρώνοντας σχεδόν, να διαλέξω το πολύ 3 μάσκαρα να πάρω μαζί, πάλευα για να δω τι θα πάρω μαζί για να ενυδατώνομαι και εγώ μετά την παραλία! Το τελευταίο χρόνο σχεδόν χρησιμοποιώ λάδι αντί κρέμα σώματος τις περισσότερες φορές. Προφανώς, και παίρνω ακόμα ενυδατικές κρέμες σώματος, body butter και body lotion, τι εννοείς;


Και επειδή ταξιδεύω με χειραποσκευή, προφανώς,  έχω όριο στα ml προϊόντων! Ήδη προσπαθώ να με περιορίσω στα καλλυντικά, στα highlighter και στα πινέλα και τώρα πρέπει να με περιορίσουν και άλλο. Γιατί, κύριε μου, θες να με περιορίσεις και να με κρίνεις που θέλω να ενυδατωθώ στις διακοπές μου; Και, αφού κατανοείτε μικρά μου beauty junkies το δράμα μου, έπρεπε να αποφασίσω τι θα πάρω μαζί μου.


Και ναι, λοιπόν, ο νικητής είναι από η ελληνική εταιρεία Blue Scents την οποία την γνώρισα από το Cherrybox. Όλον τον χειμώνα, τον έβγαλα με την κρέμα χεριών της εταιρείας με το άρωμα ροδιού. Δεν έβγαινε από την τσάντα μου. Την ίδια εμμονή έπαθα με το ξηρό λάδι για σώμα και μαλλιά της Blue Scents και αυτό με την ίδια μυρωδιά ροδιού.


Ας ξεκινήσουμε από έξω προς τα μέσα! Η συσκευασία είναι πολύ ωραία. Έρχεται στα 100ml και το λάδι ψεκάζεται σαν άρωμα. Να τονίσω ότι ψεκάζεται πολύ λιτά και ομοιόμορφα και το αγαπώ αυτό γιατί διαλέγεις εσύ πόση ποσότητα θες. Θες να ενυδατωθείς λιτά; Το ‘χουμε! Θες να παστωθείς με λάδι; Το ‘χουμε και αυτό!! Έχει το εκπληκτικό άρωμα ροδιού, βεβαία δεν πιστεύω ότι είναι όντως ρόδι, αλλά είναι καταπληκτικό ό, τι και να είναι. Το λάδι περιέχει τόσο θρεπτικά έλαια όπως αμυγδαλέλαιο, μακαντάμια καθώς και ελαιόλαδο. Να τονίσω ότι είναι εξαιρετικά ελαφρύ για το δέρμα. Ενυδατώνει έντονα! Το άρωμα του μένει αρκετά και αν είσαι ευαίσθητος σε μυρωδιές μπορεί να σε ενοχλήσει λίγο. Απορροφάται άμεσα, δεν χρειάζεται να το βάλεις και να ντυθείς κάνα 2ωρο μετά. Στα μαλλιά δεν το έχω χρησιμοποιήσει γιατί θα με έπιανε παράνοια να μυρίζω πατόκορφα ρόδι. Τώρα το καλοκαίρι δώσε του μια ευκαιρία και θα δεις ότι θα συνδυάσεις τις διακοπές σου με αυτό – και δεν θα σε σταματήσεις ουδείς σε κανένα αεροδρόμιο.



Συνοψίζουμε:
+      Προσεγμένη συσκευασία
+      Travel friendly (εγώ στον πόνο μου)
+      Ευχάριστο άρωμα
+      Ελαφριά σύνθεση
+      Πολύ θρεπτικά έλαια
+      Πολυχρηστικό (σώμα και μαλλιά)
+      Απορροφάται άμεσα
+      Πλούσια ενυδάτωση



-      Αν έχεις ευαισθησία στις μυρωδιές θα σου φανεί βαρύ



Ελάτε να τα πούμε στο νησί, η μάνα σου, εγώ και εσύ στο Instagram και στο Facebook!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις