Ετοίμασε βαλίτσα, πάρε την Full Throttle - Color Riot παλέτα από NYX και έφυγες!



Τεταρτούλα σήμερα, η βδομαδουλα ρημαδοκυλάει και οι σκέψεις είναι μόνο σε παραλίες και διακοπές. Και οι δικές μου διακοπές είναι κοντά και ένας πρώτος πανικός με πιάνει όταν πρέπει να οργανώσω τα ρούχα μου. Ωστόσο, ακόμα μεγαλύτερος πανικός με πιάνει όταν πρέπει να οργανώσω τα καλλυντικά μου. Πανικοβάλλομαι στην σκέψη ότι πρέπει να διαλέξω ένα highlighter, ένα bronzer, μια μάσκαρα. Ήδη νομίζω με έχει πιάσει ταχυπαλμία που σας γράφω και θέλω να πάω να κλάψω σε εμβρυακή στάση. Ωραία. Ψεκάστηκα με το tea tree water μου από lush και μπορώ να συνεχίσω τώρα. Σήμερα θα μιλήσουμε για σκιές ματιών. Η αλήθεια είναι πως στην καθημερινότητα μου δεν κάνω μακιγιάζ βγαλμένα από το Ru Paul’s drag race – αν και θα ήθελα πολύ!! Το μόνο που κάνω από σκιές είναι να σετάρω με μια μπεζ σκιά το concealer στο κινητό βλέφαρο και μια σκιά σε καφέ αποχρώσεις για βάθος. Έλα μου που πότε θέλω πιο καφέ, άλλοτε θέλω πιο κοκκινωπές. Ε δεν γίνεται να πάρω 45 σκιές μαζί μου -δυστυχώς, εγώ πολύ θα ήθελα.



Η πολυαγαπημένη μου NYX ήρθε για άλλη μια φορά να μου λύσει τα χέρια με το πιο τέλειο παλετάκι που υπάρχει. Πρόκειται για την σειρά Full Throttle για την οποία δεν έχουν μιλήσει πολύ, δεν της έχει δοθεί όση αγάπη πρέπει και είναι παραγκωνισμένη. Και ναι πάλι σαν άλλος Τιμωρός θα αποκαταστήσω άλλη μια αδικία. Έχω την παλέτα Color Riot της σειράς και από όταν την απέκτησα δεν χρησιμοποιώ τίποτα άλλο. Περιέχει 4 αποχρώσεις θερμών χρωμάτων. Αλήθεια κορίτσια μου πετάχτε την μέσα στην βαλίτσα σας και λύσατε το πρόβλημα των διακοπών σας. Η κάθε σκιά ζυγίσει 1.5 γραμμάριο. Πρόκειται για 3 ματ σκιές και μια με shimmer. Έτσι βρε αδερφέ να έχεις και μια λάμψη ή ένα πιο γκράντε μακιγιάζ άμα το θελήσεις. Η απόδοση των ματ σκιών είναι καταπληκτική. Τα χρώματα αποδίδουν ακριβώς όπως τα βλέπεις. Δουλεύονται εξαιρετικά με το πινέλο μέχρι να πάρεις το αποτέλεσμα που θες. Η αγαπημένη μου είναι η κοκκινοβυσσινή η οποία είναι σούπερ απόχρωση για να δίνεις βάθος στην κόγχη του ματιού. Η shimmer σκιά είναι μπεζ και η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ πουδρένια σύσταση χωρίς να έχει έντονο αποτέλεσμα. Ωστόσο για ένα απαλό καλοκαιρινό μακιγιάζ είναι ό,τι πρέπει. Η διάρκεια τους πάρα πολύ καλή (με concealer ή primer ματιών ως βάση). Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι έχουν αρκετό fallout αλλά επειδή δεν μειώνει την απόδοση τους δεν με ενοχλεί.




Συνοψίζουμε:
+      Τέλεια απόδοση των 3 σκιών
+      Σταθερές
+      Γήινα χρώματα – εύχρηστα
+      Ό, τι χρειάζεσαι για το καλοκαίρι
+      NYX εγγύηση

-      Η μπεζ σκιά δεν έχει καλή απόδοση
-      Έχουν fallout οι σκιές! Προσοχή όταν βάφεσαι


Μην το ξεχνάς!! Το σου σου μας συνεχίζεται στο Facebook και στο Instagram!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις