High - high - high - highlighterrrrrr, "Stole the show" από Colourpop



Τεταρτούλα και το Mel Me Up επανορθώνει και κάνει back to back posts. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σας αναφέρω ότι θα κάνουμε ένα break διακοπών στο blog όλον τον Αύγουστο, οπότε θα είμαι πολύ πιστή στις αναρτήσεις για τις επόμενες 2 εβδομάδες! Και η αλήθεια είναι ότι θα μου λείψετε ένα μήνα κλαψ!

Το highlighter είναι από τα αγαπημένα μου καλλυντικά. Ειδικά τώρα που καλοκαίριασε. Αυτή η λάμψη που δίνει ρε παιδί μου, είναι ασυναγώνιστη. Πριν κανα 2μηνο έκανα μια γενναία παραγγελία από την Colourpop. Η Colourpop είναι μια αμερικάνικη εταιρεία που εδρεύει στο L.A. – όχι την Λάρισα, το Los Angeles. Την βρίσκεις μόνο στο επίσημο site της καθώς δεν υπάρχουν φυσικά μαγαζιά με προϊόντα της. Στο blog θα αναφερθούμε και σε σκιές και σε κραγιόν και όλα. Σήμερα μόνο στο highlighter.

Όταν έκανα την παραγγελία μου έψαχνα να γεμίσω το καλάθι μου με κάτι τελευταίο. Και έλεγα τι να πάρω; Κραγιόν; Πήραμε!, Σκιές; Πήραμε! Highlighter; Καλέ δεν πήραμε και κάπως έτσι οδηγήθηκα στο «Stole the Show». Ένα highlighter είναι πάντα μια σωστή αγορά, να το θυμάστε! Έρχεται στην κλασική συσκευασία Colourpop! Παιδιά μου αν πρέπει να σταθούμε σε κάτι είναι η υφή! Δεν είναι πουδρένιο καθόλου! Είναι σαν να είναι βούτυρο! Είναι τέλειο! Τόσο μαλακό! Το χρώμα του είναι σαμπανί που ταιριάζει με όλες τις επιδερμίδες. Μοιάζει πάρα πολύ στο Mary Lou από The Balm. Αν το απλώσεις με πινέλο θα έχεις ένα πολύ διακριτικό και φυσικό αποτέλεσμα λάμψης – τύπου έχω κοιμηθεί καλά, γυμνάζομαι πολύ, ενυδατώνομαι και τρώω μόνο goji berry. Επομένως, μπορείς να το χτίσεις όσο θες. Αν το εφαρμόσεις με το δάχτυλο, το αποτέλεσμα είναι τόσο έντονο και εκπληκτικό που οι γύρω σου θα χρειαστούν γυαλιά. Έχει λεπτοκομμένο glitter και φαίνεται εκπληκτική η λάμψη. Είναι πολύ σταθερό και δεν αλλοιώνει την βάση σου. Εγώ το εφαρμόζω με το χέρι και το ταμπονάρω με ένα beauty blender για να έχω ένα ενδιάμεσο αποτέλεσμα.
Αν θελήσεις να παραγγείλεις από την Colourpop, βεβαιώσου ότι θα το βάλεις στο καλάθι σου.





Συνοψίζουμε:
+      Οικονομικό
+      Βουτυρένια υφή
+      Σταθερό
+      Χτίζεται όσο θες με πινέλο
+      Πάρτο τώρα


-      Δεν το βρίσκεις σε φυσικό κατάστημα


Δεν θελω να χαθούμε λόγω καλοκαιριού, για αυτό ελάτε στο Instagram και στο Facebook να τα λέμε!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις