Αλεύρι Ζέας είναι η λύση; Θα μας το πουν τα Lush και το "Let the good times roll" καθαριστικό προσώπου και σώματος



Δευτερούλα σήμερα, ξεκινά άλλη μια θαυμάσια εβδομάδα. Μα πόσο ωραίο το καλοκαίρι στην πόλη; Πόσο τυχερή νιώθω που το βιώνω. Η αλήθεια είναι ότι το μυαλό μου ακόμα είναι στις διακοπές και στα κοκτέιλ της Μυτιλήνης. Ωστόσο, μια πιστή μπιούτι μπλόγκερ είναι πάντα εδώ στο πόστο της για σας ενημερώσει για όλα τα τεκταινόμενα.


Έχετε καταλάβει, οι πιστοί ακόλουθοι μου, ότι με κάποια προϊόντα είτε καλλυντικά είτε skincare είμαι ψυχαναγκαστική. Και αν δεν το ξέρατε, το μάθατε τώρα. Άμα μου τελειώσουν κάποια ίσως γίνω και επιθετική προς τους γύρω μου μέχρι να τα αντικαταστήσω με τα καινούρια – εντάξει υπερβάλλω τώρα (νομίζω, αλλά ας μην με δοκιμάσετε). Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα τέτοιο προϊόν.


Τα Lush από όταν άνοιξαν στην Θεσσαλονίκη ίσως και να έχω ταμπουρωθεί εκεί μέσα. Αφήστε με να κυλιστώ ελεύθερα σε όλα τα bath bombs. Για όσες δεν ξέρετε τα Lush είναι handmade προϊόντα, με φυσικά συστατικά και απλά καταπληκτικά. Το «Let the good times roll» είναι το αγαπημένο μου προϊόν για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και για το σώμα αλλά εγώ το τσιγκουνεύομαι έχω να δηλώσω χωρίς φόβο και πάθος.


Η μικρή συσκευασία έρχεται στα 100γρ. και στην κλασική πλαστική συσκευασία των Lush. Στο σημείο αυτό να σας πω ότι άμα γυρίσετε 5 συσκευασίες πλαστικές έχετε δώρο μια φρέσκια μάσκα. Συνεχίζω. Τα συστατικά ένα και ένα, αλεύρι Ζέας, νερό, ποπ κορν, άρωμα γαρδένιας κα. Το άρωμα του δεν μου θυμίζει γαρδένια ή κάτι τέτοιο αλλά κάτι πολύ φρέσκο. Η ποσότητα των 100γρ. θα σου κρατήσει περίπου ένα μήνα με καθημερινή χρήση. Πολύ καλό deal μπορώ να πω. Πως το χρησιμοποιούμε; Παίρνουμε πολύ μικρή ποσότητα και ρίχνουμε χλιαρό νερό. Την δουλεύουμε λίγο στα χέρια και την απλώνουμε στο πρόσωπο. Έχει λεπτούς κόκκους όποτε κάνεις ένα ήπιο πολύ καθημερινό scrub. Το ξεπλένεις πάλι με χλιαρό νερό. Το δέρμα σου μετά είναι από άλλη διάσταση. Όχι μόνο έχει καθαρίσει από κάθε υπόλειμμα μακιγιάζ που μπορεί να έχει μείνει αλλά τρίζει από καθαριότητα και είναι τόσο ενυδατωμένο, που πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πιάνω ασυναίσθητα τα μάγουλα μου απολαμβάνοντας το πόσο μαλακό είναι το δέρμα μου. Πόσο πιο creepy μπορώ να γίνω ακόμα; Απευθύνεται σε όλα τα δέρματα, δεν ερεθίζει. Μην σε ανησυχήσει η αίσθηση του καθημερινού scrub. Είναι τόσο ήπιο που απλά νιώθεις βαθύ καθαρισμό. Αλήθεια παιδιά μου, δεν έχω άλλα λόγια να σας πείσω, μήπως να τραγουδήσω τώρα;




Συνοψίζουμε:
+      Lush εγγύηση
+      Βαθύς καθαρισμός
+      Φυσικά συστατικά
+      Ενυδάτωση
+      Διακριτική μυρωδιά
+      Ήπιο scrub



Κάντε μου παρέα τώρα που είμαι στην πόλη και βράζω στο Instagram και στο Facebook.




Τα λέμε στο επόμενο review. Φιλί!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις