Μαρούσκα άσε το Evian και πιάσε το Tea Tree Water από Lush



Δευτερούλα σήμερα, καινούργια παραγωγική βδομαδούλα ξεκίνησε μόλις. Το Mel Me Up έσφαλε και δεν ήταν πιστό στις αναρτήσεις του και θα ήθελε να απολογηθεί για αυτό, ωστόσο, δεσμεύεται σε ένα πολύ καλύτερο σχεδιασμό και προγραμματισμό όλο τον Ιούλιο. Οι διακοπές είναι κοντά (σχετικά!) οπότε θα είμαστε πιστοί στις αναρτήσεις μας!


Πάντα ζήλευα την Ντένη Μαρκορά και την φράση κόλαφο «Μαρούσκα το Evian»! Και εγώ πλέον ψεκάζομαι αντιστοίχως με την βοήθεια των Lush και το Tea Tree Water – βέβαια ακόμα δεν έχω Μαρούσκα. Ας τα πάρουμε ένα – ένα. Πρώτον, τα Lush τα έχουμε εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη και νομίζω είμαι λίγο εθισμένη σε αυτά.  Κάθε φορά που περνάω απ’ έξω παλεύω με τον εαυτό μου για να μην μπω και αν δεν μπω κάθομαι απ’ έξω και σνιφάρω σαν τρελή τα φοβερά αρώματα των προϊόντων. Όλα φυσικά, όλα βιολογικά, όλα handmade, όλα cruelty free, όλα τέλεια!


Και έρχεσαι φίλη μου να με ρωτήσεις τι είναι το tea tree water; Είχες και στο χωριό σου; Το tea tree water έχει σαν βάση το έλαιο τεϊόδεντρου. Και τι είναι αυτό θα αναρωτιέσαι πανικόβλητη ενώ μια σταγόνα ιδρώτα κυλά στο μέτωπο σου. Είναι ένα θαυματουργό έλαιο που  μπορεί να βοηθήσει από την ακμή έως μύκητες. Επομένως, μπορείς να αντιληφθείς τι θαυματουργό προϊόν μας έδωσαν τα Lush, το καταλαβαίνιες;


Το tea tree water είναι μια τονωτική λοσιόν η οποία έχει αντισυπτική, αντιβακτηριδιακή και αντιμικροβιακή βάση που είναι ιδανική για ακνεϊκές  επιδερμίδες και λιπαρά κορίτσια. Η αλήθεια είναι όταν την πήρα είχα διαβάσει πολλά ριβιούζ και το μόνο που με προβλημάτιζε είναι ότι δεν έχω ακμή οπότε μήπως θα είναι βαριά για το δέρμα μου. Και παιδιά δεν την αφήνω από τα χέρια μου! Όχι μόνο δεν είναι βαριά, όχι μόνο ενυδατώνει αλλά είναι και θαυματουργή. Όποτε βγάζω σπυράκι και βάλω την λοσιόν αυτή, την επόμενη μέρα έχει ξεραθεί και την παρεπόμενη έχει εξαφανιστεί. Το γράφω και δεν το πιστεύω γιατί ήμουν η πρώτη δύσπιστη! Έρχεται σε μπουκαλάκι των 100 ml και των 250 ml. Εγώ έχω των 100ml, την χρησιμοποιώ κάθε μέρα, την έχω 2 μήνες και είναι στην μέση, οπότε θα σας διαρκέσει για καιρό. Η μυρωδιά του είναι αμιγώς τεϊόδεντρου που ίσως να ενοχλεί τους ευαίσθητους στις μυρωδιές. Η αίσθηση απλά εκπληκτική, σε δροσίζει, σε ενυδατώνει, σε τονώνει και νιώθεις την επιδερμίδα σου τόσο καθαρή. Βασικό! Πότε χρησιμοποιούμε την τονωτική λοσιόν; Σε καθαρό πρόσωπο μετά από τον καθημερινό μας καθαρισμό. Θα μπορούσε να αντικαταστήσει και την ενυδατική σου. Ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα καλύτερο από το ρίχνεις, μέσα στην μέρα σου, νερό στο πρόσωπο σου να το καθαρίζεις και μετά την τονωτική λοσιόν. Και για εσάς κορίτσια μου με κανονική, μικτή και ξηρή επιδερμίδα το συστήνω με κλειστά μάτια.



Συνοψίζουμε:
+      Lush εγγύηση συστατικών
+      Τεϊόδεντρο = θαυματουργό συστατικό
+      Ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες
+      Ενυδατώνει
+      Τονώνει
+      Αντιμικροβιακή –αντιβακτηριδιακή –αντισηπτική δράση
+      Δολοφόνος σπυριών


-      Έντονη μυρωδιά τεϊόδεντρου (ίσως ενοχλεί άτομα ευαίσθητα στις μυρωδιές)




Σας περιμένω στο Facebook και στο Instagram να τα λέμε πιο προσωπικά βρε αδερφέ! Μην τα ξαναλέμε!



Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις