Θεωρίες συνωμοσίας που αφορούν τα cream lip stain των Sephora




Όταν ήμουν μικρή έβλεπα Λιακόπουλο, ξέρετε νεφελιμ, χερουβίμ, μας ψεκάζουν και θεωρίες συνωμοσίας. Μην ρωτάτε γιατί τα έβλεπα. Το θέμα είναι ότι ανακάλυψα μια θεωρία συνωμοσίας που αφορά το beauty community και πιο συγκεκριμένα τα Sephora, τα οποία έχουν κάνει συμφωνία με τον διάβολο. Και θα με ρωτήσεις αγαπητή μου αναγνώστρια, πως το ξέρεις Mel? Και θα σου απαντήσω ότι δεν γίνεται να εξηγηθεί αλλιώς η σύσταση των Sephora cream lip stain. Στο σημείο αυτό, πριν μπω αναλυτικά στο ζουμί των προϊόντων, δεν θέλω να πω προσωπική ιστορία, αλλά να εκφράσω την ζήλια μου για τις Ελληνίδες bloggers και youtubers όταν έλαβαν τις 21 αποχρώσεις των lip stains. Είναι σχετικά νέα ανακάλυψη για εμένα. Περίπου πριν 8 μήνες τα γνώρισα και ήταν love at first sight.

Ta lip stains είναι υγρά κραγιόν με matt τελείωμα. Το αναλύω και για την πιο αρχάρια αναγνώστρια. Θα ξεκινήσω από τα γενικά χαρακτηριστικά και θα μιλήσουμε μετά για τις αποχρώσεις ξεχωριστά. Φοβερή μυρωδιά, σαν βανίλια, το applicator πάρα πολύ εύχρηστο που σε βοηθά να εφαρμόσεις το κραγιόν και χωρίς περίγραμμα (εργονομία κορίτσια μου). Υφή; Ας μιλήσουμε για το θαύμα που συμβαίνει μπροστά μας ή μάλλον πάνω στα χείλη μας. Η υφή είναι πραγματικά βελούδινη. Είναι το πιο άνετο υγρό κραγιόν – κονταροχτυπιέται με το Wycon. Απίστευτα μαλακό στα χείλη και στεγνώνει αμέσως και ματ. Και έρχεται και πάλι η ερώτηση κόλαφος «Θα ρουφήξουν την ψυχή από τα χείλη μου;». Και θα απαντήσω ότι όλα τα υγρά κραγιόν κάποια στιγμή θα σου ρουφήξουν την ψυχή αλλά τα συγκεκριμένα θα αργήσουν πολύ να το κάνουν για αυτό τους δίνουμε αγάπη. Επίσης, ένα tip που θα πω και θα ξαναπώ, μην βάζετε πολλές στρώσεις όταν εφαρμόζετε υγρά κραγιόν. Δεν σοβαντίζετε κορίτσια μου, κραγιόν βάζετε.

Η πρώτη απόχρωση που πήρα ήταν η 05 – Infinite rose. Το πήρα θεωρώντας ότι είναι nude αλλά έχει μια αρκετά έντονη λάμψη. Στην αρχή με έπιασε μίρλα τρελή. Θα βγαίνω με shimmer στα χείλη; Στο drag race παίζω; Και όμως την ερωτεύτηκα την απόχρωση αυτή. Δίνει μια λάμψη που πάει το nude σε άλλο επίπεδο. Πλέον, δεν βγαίνει από την τσάντα μου. Για τα κορίτσια που φοβούνται την τόση λάμψη, μπορούν να το τοποθετούν στο κέντρο των χειλιών πάνω από άλλο nude κραγιόν για να κάνουν highlighting!





Και τώρα πάμε στην απόλυτη απόχρωση την 16 – Cherry Nectar. Λατρεύω το μοβ και όλες τις αποχρώσεις του. Σαν άλλη Μιραράκη θα το χαρακτήριζα ένα κερασομπορντομoβ χρώμα που απλά δεν μπορώ να βγάλω από τα χείλη μου. Αρνούμαι. Το λατρεύω και δεν θα μου το πάρει κανείς. Να τονίσω ότι γράφει αμέσως και χωρίς να κάνεις μπαλώματα.




Τέλος, το 24 – Burnt Sienna, ένα μπορντοκαφέ, καταπληκτικό και αυτό. Ισχύει και για αυτό ότι γράφει με ένα πέρασμα. Αλήθεια. Και τίποτα δεν είναι σπονσορντ. Φανταστείτε! Αν είστε φαν των σκουρόχρωμων αποχρώσεων, τρέξτε πανικόβλητες να τα πάρετε αν δεν σας έχω προλάβει εγώ μουχαχαχαχα!!







Σας μαζεύω να σας τα πω συνοπτικά:
+      Ευχάριστη μυρωδιά
+      Εύκολο στην χρήση το applicator
+      Σταθερό και σε πυρηνική καταστροφή
+      Ποικιλία χρωμάτων
+      Δεν ξεραίνουν τόσο τα χείλη
+      Μεγάλη διάρκεια



-      Μετά την πρώτη ανανέωση (τουλάχιστον 3 ώρες μετά)ίσως νιώσεις μια ξηρότητα στα χείλη




Αν αναζητάτε απεγνωσμένα το Μel Me Up, θα το βρείτε στο Facebook και στο Instagram!


Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις