Τεταρτούλα ναι, μαύρος κύκλος ΠΟΤΕ! Το νέο σύνθημα με το Maybelline, Instant anti - age concealer!


Τεταρτούλα σήμερα,  και σκέφτηκα ότι θα σας έχει πιάσει μία άλφα κόπωση στα μέσα της εβδομάδας, ο κύκλος θα αρχίσει να κατεβαίνει απειλητικά και το Mel Me Up, δεν θα σε αφήσει έτσι. Θα μιλήσουμε σήμερα για το πιο πολυσυζητημένο, το πιο πολυαναμενόμενο, το πιο αγαπημένο πολλών (δεν μου έρχεται άλλη φαμφάρα), το concealer της Maybelline Instant anti- age, το οποίο εδώ και 2 μήνες έχει έρθει Ελλάδα. Ήμουν από αυτές που έτρεξαν να το πάρουν και δεν ντρέπομαι για αυτό – κυριολεκτώ στο έτρεξα. Έχουν έρθει 2 αποχρώσεις στην Ελλάδα, άσχετα αν έχει πολύ περισσότερες στο εξωτερικό, και προφανώς κάποιες έτρεξαν γρηγορότερα και πιο πανικόβλητες από εμένα και αφάνισαν στην πράξη την ανοιχτόχρωμη απόχρωση του concealer. Με τα δεδομένα αυτά, αναγκάστηκα να πάρω την απόχρωση 20 Beige Nu. Και ναι, επιτέλους κρατούσα το holy grail πολλών beauty guru στα χέρια μου. Ένιωθα μια μίνι συγκίνηση, έναν μίνι οργασμό. Προφανώς, όταν ένα προϊόν είναι χιλιοσυζητημένο, οι απαιτήσεις σου είναι στον Θεό.

Η αλήθεια είναι ότι θα το κρίνω σαν concealer κάλυψης, καθώς λόγω απόχρωσης, δεν δίνει φως όπως καταλαβαίνετε. Ωστόσο, η κάλυψη των μαύρων κύκλων είναι εκπληκτική. Νομίζω την διαφορά την κάνει το σφουγγαράκι, το οποίο απλώνει το προϊόν όσο πρέπει. Είναι λεπτόρρευστο αλλά πολύ καλυπτικό και δουλεύεται τέλεια, τόσο με beauty blender, όσο και με τα χέρια. Να επισημάνω ότι μπορείς να «χτίσεις» την κάλυψη που θες, γεγονός που σημαίνει ότι το χρησιμοποιείς από το πρωί έως το βράδυ. Το μόνο κακό με το σφουγγαράκι είναι ότι κρατάει πολύ προϊόν. Μπορείς, όμως, να το βγάλεις αλλά νομίζω ότι έτσι χάνεις το point του προϊόντος. Θέλω να επισημάνω και μια λειτουργία που δεν την έχω δει και δεν την έχω διαβάσει.  Ήρθε η ώρα για την αποκάλυψη μυστικού ανάλογου με το τι συμβαίνει στο τρίγωνο των Βερμούδων. Εντάξει, δεν είμαι αστεία. Αυτό το concealer λειτουργεί τέλεια για primer ματιών και σας το λέω εγώ, ένα κορίτσι με πολύ λιπαρά βλέφαρα. Δεν παίζουμε με αυτά. Το ανακάλυψα τελείως τυχαία. Έλα, μαζευτείτε, ιστορία! Μια μέρα που ετοιμαζόμουν είχα ξεχάσει να βάλω το primer ματιών από Mac (Prep & prime eyeshadow base, που μου προκαλούσε λιπαρότητα στο full) και έβαλα κανονικά τις σκιές μου. Με έπιασε ένας ψιλοπανικός, ούσα ψυχαναγκαστική στον τρόπο που βάφομαι και στην ιεραρχική σειρά που κάνω κάθε βήμα μακιγιάζ. Και παιδιά βγήκα, ήμουν έξω για ώρες και οι σκιές εκεί.  Γύρισα σπίτι και με περισσή χαρά απευθύνθηκα στην βασική συνεργάτη μου Κρισταλία και της ειπα: «Ω Κρισταλία, έγινε το θαύμα και εξαφανίστηκε η λιπαρότητα από τα βλέφαρα μου;» .Εκείνη έξυσε τα αυτιά της και φτερνίστηκε, οπότε κατάλαβα ότι εννοούσε «όχι!». Και ανέτρεξα στο τι έκανα διαφορετικό. Και συνειδητοποίησα ότι ξέχασα το primer και είχα βάλει μόνο το concealer της Maybelline σαν βάση. Λέω βρε λες; Και το ξαναδοκίμασα με τον τρόπο αυτό και ναι οι σκιές πάλι εκεί! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!!



Μαζευτείτε!:

+      Καταπληκτική κάλυψη
+      Διάρκεια
+      Δεν μπαίνει σε λεπτές γραμμές επειδή δεν είναι βαρύ
+      Τέλειο για primer σκιών


-      Το σφουγγάρι του κρατά αρκετό προίόν
-      Τελείωσε σχετικά γρήγορα (Περίπου έναν μήνα με συνετή αλλά καθημερινή χρήση)
-      Δεν νομίζω ότι κάνει κάτι anti-aging



Πιο thumbs up πεθαίνεις!!!



Τρέξτε και ακολουθήστε πανικόβλητοι στην σελίδα μου στο Facebook και στο Instagram !



Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις