Βλεφαρίδα στην πένα με την Volume Stylist 18h mascara από την Essence



Τεταρτούλα σήμερα και σας μιλάω από την Mordor aka Θεσσαλονίκη. Τι και αν μας βιάζει καθημερινά αυτή την εβδομάδα ο ΟΑΣΘ, το Mel Me Up δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι εδώ για να ενημερώσει ξανά. Σήμερα, λέω να στραφούμε στο μακιγιάζ και στην μάσκαρα. Η σχέση μου με την μάσκαρα είναι σχεδόν φετιχιστική. Δεν μπορώ να διανοηθώ να βγω χωρίς μάσκαρα. Και με άλλα δεν μπορώ να βγω είναι η αλήθεια αλλά θα κάνω ότι δεν ζω χωρίς μάσκαρα. Η Essence μπορεί να είναι drugstore εταιρεία (όπως λέμε στα ελληνικά) και σούπερ οικονομική, ωστόσο όσον αφορά τις mascara είναι στο τοπ 5 των αγαπημένων μου εταιρειών (όχι ότι δεν έχει και φόλες αλλά αυτά σε άλλο post, δεν θέλω να σποιλάρω). Είναι κάποιες που τις έχω μόνιμα στην συλλογή μου και πάντα μου αρέσει να πειραματίζομαι με τις νέες κυκλοφορίες της εταιρείας. Έτσι και αλλιώς και χάλια να είναι κλαις μόνο 3,5 – 4,5 ευρώ.


Με την παραπάνω μαθηματική σκέψη οδηγήθηκα στην Volume Stylist 18h mascara. Η συγκεκριμένη μου υπόσχεται πολλά. Μου λέει τι θες; Όγκο θες; Πάρτον! Μήκος θες; Πάρτον! Διάρκεια 18 ωρών; Πάρτην! Επιμήκυνση των βλεφαρίδων σου με fibers; Πάρτην και αυτή. Και κάπως έτσι με έπεισε. Δεν ήμουν και ιδιαίτερα δύσκολη είναι η αλήθεια. Ας ξεκινήσω με την συσκευασία,  η οποία είναι πολύ τίμια για τα λεφτά της. Το καπάκι ανάγλυφο με πολύ ωραία λεπτομέρεια. Το βουρτσάκι με τα fibers πολύ ικανοποιητικό και σε σχήμα και σε μέγεθος. Και θα μου πείτε «Είχες και στο χωριό σου fibers; Τι είναι τούτα;». Εδώ είμαι για να σας λύσω την απορία για μια ακόμα φορά. Τα fibers είναι μικροτριχίδια πάνω στο κανονικό βουρτσάκι της μάσκαρα, τα οποία είναι για έξτρα όγκο, μήκος και γενικότερα ένταση. Πολλές φορές αν έχεις νιώσει να σε τσιμπάει η μάσκαρα είναι γιατί έχει fibers.


Πρακτικά στο αποτέλεσμα. Δεν έχω το σούπερ δραματικό αποτέλεσμα που εγώ επιζητώ. Δίνει θα έλεγα έντονο όγκο αλλά όχι ιδιαίτερο μήκος. Αν συνεχίσεις να το περνάς και δεύτερη και τρίτη στρώση τότε δίνει ακόμα περισσότερο όγκο και ένταση και όχι μήκος. Ίσως αν άλλαζαν το όνομα και έλεγαν ότι δίνει μόνο όγκο όλα θα ήταν πολύ καλύτερα. Είναι μαύρη, κατίμαυρη. Μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλή για καθημερινή μάσκαρα γιατί όντως δίνει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα αλλά για όσες αγαπάμε τις dramatic βλεφαρίδες, λίγο θα απογοητευτούμε. Το βουρτσάκι πιάνει τέλεια και τις κάτω βλεφαρίδες. Το μόνο πράγμα που με ξένισε πολύ ήταν ότι η μάσκαρα ήταν αρκετά στεγνή και εννοώ σαν κάποιος να την είχε ανοίξει, να την είχε αδειάσει και να ήταν στα τελειώματα. Δεν θέλω να το γενικεύσω γιατί μπορεί η δική μου να ήταν ελαττωματική και να είχε κάποιο θέμα. Αν κρατά 18 ώρες; Δεν έχω τεστάρει για 18 ώρες γιατί αν φορούσα τόσες ώρες μάσκαρα θα έβγαζα μόνη μου μίαα μία τις βλεφαρίδες μου με τανάλια. Ωστόσο, όσο εργάζεσαι και αν πας καπάκι για ένα ποτό, η μάσκαρα θα είναι εκεί και δεν θα σου κάνει fall out ή θα σε μουτζουρώσει. Και τελικά έρχεται η κομβική ερώτηση, «Να την πάρω;». Και θα σου απαντήσω αγαπητή αναγνώστρια «Ναι να την πάρεις. Τι την παιδεύεις;» γιατί θα την βολευτείς τέλεια για καθημερινή χρήση.



Μαζευτείτε τώρα:
+      Δίνει πολύ ωραίο όγκο αλλά όχι μήκος
+      Την χτίζεις όσο θες
+      Πολύ μαύρη
+      Πιο value for money πεθαίνεις
+      Δεν κάνει κομματάκια να πέφτουν στα μάτια
+      Δεν ενοχλούν τα fibers
+      Σταθερή



-      Στεγνή, σαν να μην έχει προϊόν μέσα
-      Δεν δίνει μήκος



Σας περιμένω στο Facebook και στο Instagram! Μην ντρέπεστε! Κοπιάστε!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις