Να strobe από την Mac ή να μην strobe από την Mac?





Ta post «σκάνε» back to back, όπως σας υποσχέθηκα άλλωστε, καθώς προχθές ήμουν σαν εκείνο τον συγγενή που ανοίγει πουκάμισο και το πρώτο κουμπί από το παντελόνι και συνεχίζει να τρώει ενώ γκρινιάζει για το πόσο έχει φάει. Πόσο ωραία εικόνα για μια beauty blogger. Αναζητώντας την γυναικεία μου φύση, αποφάσισα να ασχοληθούμε με ένα προϊόν που η ταυτότητα του είναι ανάμεσα στο beauty και στην περιποίηση. Την strobe cream την πρωτοείδα σε διάφορες bloggers και ήμουν πολύ περίεργη να την δοκιμάσω. Να κάνουμε ένα thumbs up στην Mac που και εκείνη διαθέτει το προϊόν σε travel size (30ml – δεν το λες και λίγο), ώστε να δεις αν σου ταιριάζει ή όχι και να μην κλάψεις γοερά τα 30ευρώ αν πάρεις το κανονικό μέγεθος και είναι φόλα. Η strobe cream στην αρχή με είχε ενθουσιάσει πάρα πολύ. Δοκιμάζοντας την στο χέρι μου άρεσε η ελαφριά λάμψη που έδινε. Η ιδανική χρήση για εμένα είναι να την χρησιμοποιώ σαν ενυδατική, χωρίς primer, χωρίς τίποτα άλλο στο πρόσωπο. Δίνει μια φυσικότατη λάμψη, σαν να έχεις κοιμηθεί πολύ ή σαν να σφύζεις από υγεία – το εφέ φράπας. Ένας άλλος τρόπος χρήσης, είναι να αναμειγνύεις την κρέμα με το foundation σου, αλλά δεν το προτιμώ γιατί νιώθω «ανορθόδοξο», να ενυδατώσεις κανονικά το πρόσωπό σου, να βάλεις primer και ξανά μανά πάλι κάτι ενυδατικό με το foundation. Κάτι δεν μου κολλάει! Άσε που εν τέλει, αν πετύχει τελικά όλο αυτό και υπάρχει μια υφέρπουσα λάμψη, αν βάλεις πούδρα τότε πάλι εξαφανίζεις την λάμψη που με ιδρώτα έχτισες. Ε, γιατί να το κάνεις όλο αυτό; Βέβαια, αν σας βολεύει και έχετε βρει τρόπο να λειτουργεί έτσι, ενημερώστε και εμένα. Δεν θέλω να μένω πίσω στις νέες τάσεις του μακιγιαζζζζ. Και αν, εν τέλει, φίλη μου θες να μακιγιαριστείς και να βάλεις και την strobe cream σου να λάμπεις, καλύτερα να βάλεις μόνο την κρέμα και ελάχιστη πούδρα από πάνω και πετυχαίνεις και την φυσική λάμψη και μία ελαφριά κάλυψη. Ό, τι χρειάζεσαι για το πρωί!!


Νιώθω ένα βήμα πιο κοντά στην θηλυκή μου ταυτότητα!


Μαζευτείτε παρακαλώ:
+      Ελαφριά αίσθηση
+      Διακριτική λάμψη
+      Πολυχρηστική
+      Διατίθεται σε travel size για δοκιμή


-      Αν βάφεστε πιο έντονα με αρκετό foundation και πούδρες, δεν θα σας ικανοποιήσει γιατί θα «χαθεί» μέσα στα άλλα προϊόντα
-      Δεν  την αναζητώ συχνά, γεγονός που σημαίνει ότι δεν είναι σαν τοπ αγαπημένα, δεν θα το ξαναέπαιρνα συντόμως να πω την αλήθεια μου.


Δεν θα κουράζομαι να το λέω ότι το σου – σου μας συνεχίζεται στο Facebook και στο Instagram!



Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις