Splish Splash κάνοντας μάσκα ενυδάτωσης με θαλάσσια λεβάντα - Apivita



Αν και Δευτερούλα, το Mel me Up είναι σε-καλοκαιράκι-βραδινό-μπανάκι mood. Ένα από τα αγαπημένα μου συναισθήματα, πέραν του να τσαλαβουτώ στην θάλασσα και να πίνω μπύρες ή να πίνω μπύρες και να τσαλαβουτώ στην θάλασσα, είναι όταν γυρνάω σπίτι, κάνω το μπάνιο μου και τα σου σου μου, και κάποιο ενυδατικό προϊόν πέφτει στο κορμάκι μου. Ω ναι! Αυτή η αίσθηση του νοητού τσιρ τσιρ που σβήνει την κάψα του δέρματος και διεγείρει τις αισθήσεις, με τρελαίνει (Νομίζω είναι η κατάλληλη στιγμή να βγει η Χρυσηίδα Δημουλίδου από μέσα μου!!). Η ενυδάτωση είναι το παν, και τον χειμώνα αλλά το καλοκαίρι είναι έξτρα αναγκαία. Πόσο μάλλον, μετά την θάλασσα και την παραλία, που όπως λέμε οι μπιουτι ινφλουενσερς, έχεις μαζέψει σαν την σταφίδα. Τις μάσκες τις αγάπησα φέτος. Τις μάσκες τις Apivita, λίγο παραπάνω. Την μάσκα ενυδάτωσης με θαλάσσια λεβάντα, όμως, πολύ παραπάνω. Την έχω σε απόθεμα γιατί αν τελειώσει θα πεθάνω. Ξεκάθαρα. Δεν θα πεθάνω; Υπερβάλλω; Ελα σε πρκλ πλ. Πιστέψτε με, θα σας συντροφεύει όλο το καλοκαίρι.


Η σύσταση της καταπληκτική. Κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται.  Σας ενυδατώνει στο επάκρο. Σαν να σας μπουγελώνουν με νερό, ιδρωμένα αγόρια για 1 ώρα. Η παρομοίωση είναι τελείως τυχαία και δεν αντιστοιχεί σε πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα (Νομίζω!). Έχει ένα υπέροχο άρωμα λεβαντοδροσιάς, αν υπάρχει σαν όρος αυτό. Το εφαρμόζεις στο πρόσωπο σου, το αφήνεις 10-15 λεπτά μέχρι να απορροφηθεί και το ξεπλένεις.  Προτείνω, να ξεκινήσετε με ένα ελαφρύ scrub και μετά να εφαρμόσετε την μάσκα ενυδάτωσης για τα μέγιστα αποτελέσματα. Το δέρμα σου μετά είναι τόσο δροσερό και σφριγηλό που δεν θα το πιστεύεις. Απευθύνεται σε όλες τις επιδερμίδες. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι είναι μάσκα, οπότε εφαρμόστε 1 – 2 φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, για τους καλοκαιρινούς μήνες, ζήστε την ζωή σας στα άκρα και εφαρμόστε και τρίτη φορά – YOLO.


Αν έχω να πω κάτι αρνητικό (φωτιά να πέσει να με κάψει) είναι ότι κάποιες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν βάλω την μάσκα ενυδάτωσης μετά την μαύρη μάσκα της Natura Siberica νιώθω ένα ελαφρύ τσούξιμο στο πρόσωπο, στιγμιαία και χωρίς να αφήνει κάποιον ερεθισμό.  


Μαζευόμαστε:
+      Πολύ ωραία παχιά αλλά όχι βαριά σύσταση
+      Δροσερή αίσθηση
+      Ευχάριστο άρωμα φρεσκάδας – δροσιάς
+      Πιο ενυδάτωση πεθαίνεις (Το επόμενο στάδιο είναι τα ιδρωμένα αγόρια που είπαμε παραπάνω)
+      Καλοκαιρινό αξεσουάρ



-      Ίσως να δημιουργεί μια στιγμιαία ενόχληση σε συνδυασμό με κάποιο άλλο προϊόν.



Ελάτε να γίνουμε μπροδερίνια στο Facebook και στο Instagram
 !




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις